vineri, 7 noiembrie 2008

Din pura curiozitate!

Curiosii mor repede! De cate ori ati auzit asta? Presupun ca de foarte multe ori. V-ati intrebat oare vreodata daca intradevar asa e... mori din curiozitate?
Din curiozitate am dat cu cliku' la pagina web a unui membru Sylver Cheetah 53. Unde l-am gasit? Pai mai pe scurt:mi-a placut melodia unei soliste de origine romana invitata la un matinal si am inceput sa caut pe net melodia ei si asa am ajuns la un forum dedicat acelei soliste,m-am inregistrat(pentru prima oara in viata mea pe un forum) in speranta ca cineva imi va da melodia cautata. Iar acolo era si el inregistrat. Dand cu cliku' dupa cum spuneam mai devreme,mi-a aparut alt forum Friends Forever (http://friendsforever.co.cc). Forumul era chiar al lui,incredibil am ajuns sa cunosc un om care are forum,am gandit eu. Ia sa vad cum poate sa fie forumul unui om simplu,de care probabil nu am auzit niociodata la tv sau radio,asa ca din curiozitate am aruncat si eu un ochi peste subiectele acelui forum,cand nu mica mi-a fost surprinderea era un forum pe care se vorbeste de toate si despre toate,respectiv toti,depinde de gusturi. Am inceput sa citesc ce au discutat ei(membrii acelui forum) pe seama unor subiecte de care nu eram chiar strain. Si tot citind la un momendat am simtit nevoia de a-mi spune si eu punctul de vedere si sa-mi argumentez opinia. Zis si facut m-am inregistrat si am inceput sa scriu,sa scriu si sa tot scriu.... spre deosebire de primul forum pe care m-am inscris (acela exiistand de 2 luni la ora inregistrarii mele) acesta era un forum cu vechime,mesaje de prin 2006, cu multe subiecte interesante pe baza carora tot sa stai sa discuti cu ceilalti. Au trecut cateva zile,timp in care am continuat sa citesc opiniile celorlalti si sa-mi expun parerea, ajungand astfel la un subiect nou pentru mine “Blogul meu”. Auzisem si eu la Mircea Badea de blog,respectiv blog-uri,dar nu citisem niciodata un blog. Prima oara am citit blog-ul celui datorita ajunsesem pe acel forum si dupa ce l-am citit am ramas cu gura cascata la propriu. O persoana de aceeasi varsta cu mine poate sa vada si sa gandeasca asa,uimitor in opinia mea. Mi-am continuat lectura celorlalte blog-uri si dupa ce am terminat de citit,brusc am realizat ca nu trebuie sa fi un mare om,nu trebuie sa fi citit o multime de carti,nu trebuie sa fi cutreierat lumea-n lung si-n lat pentru a avea un blog. Trebuie doar sa poti asterne ideile intr-o ordine, exact ca la scoala cand ne punea profesoara sa facem o compunere. Mi-am adus aminte ca si eu am facut compuneri la scoala si ca am ceva de spus, motive pentru care mi-am facut si eu blog.
Totusi cum am ajuns aici? Din pura curiozitate. Din pura curiozitate am descoperit niste persoane interesante cu care pot sa discut despre tot ce se poate discuta pe lumea asta, din pura curiozitate am ajuns sa-mi fac blog, din pura curiozitate am ajuns aici unde sunt acum si probabil din pura curiozitate voi ajunge acolo....
Din pura curiozitate!

4 comentarii:

Sylver spunea...

Mă bucură rîndurile tale. :) Dacă nu eram curioşi, probabil şi acum eram în peşteri...

Ce pot să zic decît spor la treabă cu blog-ul şi da... ai înţeles mai repede decît mulţi alţii cum e treaba cu blogurile. :D

Spor la treabă!

Unknown spunea...

Muuuuult mai repede. :))

Anonim spunea...

a murit Sylver

Sylver spunea...

Nu am murit.